Василь Броварник: Досягти комфортності та чистоти населених пунктів можливо завдяки спільним зусиллям виконавчої влади та місцевого самоврядування

  21 березня, у приміщенні Липовецької районної державної адміністрації під керівництвом заступника голови облдержадміністрації  Василя Броварника відбулася кущова нарада за участю керівників профільних департаментів та управлінь обласної державної адміністрації, голів районних державних адміністрацій, районних та міських рад, об’єднаних територіальних громад Липовецького, Іллінецького,  та Погребищенського районів. Від Оратівського району у нараді взяли участь перший заступник голови РДА Василь Поліщук, начальник відділу з питань діяльності рад виконавчого апарату районної Ради Сергій Вовкотруб, голова Оратівської ОТГ Ігор Барський.

  На початку засідання заступник голови облдержадміністрації Василь Броварник зауважив, що досягти комфортності та чистоти населених пунктів можливо завдяки спільним зусиллям виконавчої влади та місцевого самоврядування, співпраці зі суб’єктами господарювання щодо прибирання прилеглих територій, розчищення лісосмуг, впорядкування узбіч доріг, грейдерування територій.

  Ключовими питаннями, винесеними на порядок денний наради, були: проведення заходів двомісячника з благоустрою; доступність об’єктів для людей з обмеженими фізичними можливостями; впровадження роздільного збору твердих побутових відходів та встановлення сортувальних ліній; ремонт державних, місцевих та комунальних доріг.

  Під час обговорення Василь Броварник зазначив, що у 2017 році до сфери управління облдержадміністрації було передано 7,5 тис. км доріг місцевого значення, а для їх утримання та ремонту передбачено 623 млн. грн. на рік, 60 млн. грн. -  на комунальні дороги. У свою чергу, учасники засідання доповіли про реалізацію ключових пунктів та перспективи їх вирішення у кожному районі.

  Підсумком наради було детальне обговорення основних питань комплексної системи очищення кожного району, включаючи шляхи вирішення нагальних проблем.

За матеріалами сайту Вінницької ОДА