Відбулося пленарне засідання 4 сесії Оратівської районної Ради 7 скликання

  26 січня 2016 року під головуванням Лошак Галини Василівни, голови районної Ради, відбулося пленарне засідання 4 позачергової сесії Оратівської районної Ради 7 скликання за участю 23 депутатів районної Ради.

  У роботі сесії також взяли участь голова райдержадміністрації, заступники голови райдержадміністрації, начальники окремих управлінь і відділів райдержадміністрації,  сільські голови, представники засобів масової інформації та громадськості.

  На пленарному засіданні розглянуто 16 питань порядку денного. Розпочали роботу депутати з програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки населених пунктів та об’єктів усіх форм власності, розвитку пожежної охорони в Оратівському районі про яку інформував начальник 25-ї Державної пожежно-рятувальної частини смт Оратів Оратівського району Гончарук Юрій Павлович.

  Депутати ухвалили рішення про зміни до районного бюджету на 2016 рік.

  Головний лікар РЦ ПМСД Якимович Ігор Васильович звітував про забезпечення підготовки спеціалістів з вищою медичною освітою для потреб сільських закладів охорони здоров’я Оратівського району за рахунок коштів районного бюджету.

  Про забезпечення розвитку архівної справи в Оратівському районі інформувала начальник архівного відділу райдержадміністрації Ходзіцька Світлана Володимирівна, зауваживши, що відповідна районна програма не фінансувалася із районного бюджету.

  Барановський Федір Федорович, начальник відділу освіти райдержадміністрації, проінформував про зміни до районної програми організації харчування учнів загальноосвітніх шкіл у зв’язку із змінами чинного законодавства, що стосуються передачі повноважень щодо фінансування видатків на харчування учнів шкіл на місцеві бюджети.

  Також депутати ухвалили рішення про звільнення громадян від плати за обслуговування у відділенні соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та надали дозвіл на перебування громадянина Єжака С.Г. у стаціонарному відділенні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

  Було розглянуто ряд питань щодо об’єктів спільної власності територіальних громад району. Зокрема бюджетним установам та організаціям було надано приміщення в оренду на 2016 рік; розірвано договір оренди з Оратівським РК КПУ, затверджено договір оренди майна спільної власності територіальних громад району, укладений відділом освіти райдержадміністрації за результатами конкурсу.

  Також депутати ухвалили зміни в структурі і штатній чисельності працівників Оратівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) шляхом скорочення трьох штатних одиниць соціального працівника відповідно до вимог чинного законодавства.

  Затвердили технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки на території Кожанської сільської ради, що надається в оренду Уманцю В.О.

  Далі голову районної Ради Лошак Г.В. було обрано представником у Вінницькій обласній асоціації органів місцевого самоврядування

  Відповідно до пропозицій, внесених на минулому пленарному засіданні депутати районної Ради схвалили два звернення, напрацьовані у профільних постійних комісіях. Зокрема, звернення до Президента України Порошенка П.О., Голови Верховної Ради України Гройсмана В.Б., Прем’єр Міністра України Яценюка А.П. щодо внесення змін до податкового законодавства України в частині оподаткування сільськогосподарських товаровиробників та звернення до Кабінету Міністрів України, Міністерства Соціальної Політики України щодо можливості виключення із доходів, які враховуються під час призначення субсидій, доходів від здачі молока населенням.

  На завершення депутати затвердили розпорядження голови районної Ради та голои райдержадміністрації, прийняті у міжсесійний період відповідно до встановленого порядку.

  Депутати працювали активно і  ефективно. Усі рішення ухвалено одноголосно, оскільки питання порядку денного попередньо були детально опрацьовані у профільних постійних комісіях і погоджені президією районної Ради.